Ține cont de aceste 2 condiții:
Indiferent ca vinzi cursuri de dezvoltare personală, ședințe de terapie 1 la 1 sau pur si simplu îi înveți pe oameni germana, la un moment dat vei fi pus în postura de a face pe omul de vânzări.
Asta se va întâmpla mai ales dacă vrei să vinzi un serviciu/program mai scump, de cel puțin 1000 EURO.
Ei bine, în aceste situații va trebui să știi cum anume gestionezi corect o întâlnire de vânzare.
De ce?
Pentru că, dacă îți dorești să vinzi un program high ticket, atunci potențialii clienți au nevoie de mai multe explicații și răspunsuri înainte de a lua decizia.
Însă ca o întâlnire de vânzare să decurgă ca la carte, ei bine, va trebui să ții cont de câteva condiții minime.
Două dintre ele le-am inclus în rândurile de mai jos iar pe altele le descoperi în trainingul gratuit despre cum să tratezi corect o întâlnire de vânzare.
El va avea loc miercuri, pe 13 decembrie de la ora 18.
Pentru a participa, tot ce ai de făcut este să te înscrii în grup și să fii prezent atunci când voi ține live-ul.
Acum hai să-ți spun care sunt cele 2 condiții de care să ții cont atunci când organizezi o întâlnire de vânzare:
1 – Nu vorbi prea mult la începutul întâlnirii
E probabil cea mai des întâlnită greșeală făcută de orice om de vânzări.
Spun asta pentru că într-o întâlnire de vânzare, indiferent că are loc pe Zoom sau face 2 face, cel care va vorbi cel mai mult este potențialul client.
Mai ales la începutul întâlnirii când vrei să afli motivele pentru care clientul are nevoie de ajutorul tău.
Atunci este faza de calificare, în care adresezi anumite întrebări cu scopul de a stabili mai bine dacă îl poți ajuta pe om sau nu.
Aici îi acorzi libertate potențialului client să-și spună of-urile iar în felul acesta tu afli care este problema nr 1 cu care se confruntă.
Dacă în această etapă vorbești mai mult decât clientul, atunci e foarte probabil ca acesta să nu se simtă în largul său.
Va crede că pur și simplu ești insistent și vrei să-i “bagi pe gât” produsul sau programul tău, iar asta nu este deloc atrăgător.
Eu îți recomand ca în primele 15 minute din întâlnire să te comporți cu potențialul client ca și cum ar fi o persoană ce merge la doctor.
Asta înseamnă că rolul tău va fi să pui întrebările corecte pentru a identifica cauza durerii, la fel cum ai merge la doctor.
2 – Nu te grăbi să ajungi la partea de ofertare
În continuarea exemplului de mai sus, e ca și cum te-ai duce la cabinetul doctorului, și după doar 2 minute acesta ți-ar pune un diagnostic.
Fără să te întrebe unde simți durere.
Fără să te consulte și fără să vadă zona în care simți durere.
Fără să asculte ce ai de spus.
Din experiența mea de +10 ani în vânzări, pentru a ajunge în partea de ofertare va trebui să pregătești foarte bine terenul înainte.
Ce înseamnă asta?
Ei bine, pe scurt înseamnă că vei avea nevoie să câștigi mici acorduri din partea clientului înainte să introduci în scenă oferta.
De exemplu:
Întreabă-l cum s-ar simți dacă de mâine nu s-ar mai confrunta cu problema x
Află dacă e dispus să muncească alături de tine pentru a ajunge la rezultatul y
Vezi cât de mult își dorește să-și schimbe situația actuală
Prin aceste mici întrebări tot ce faci este să-l pregătești pe client pentru a accepta soluția ta, adică oferta.
Doar dacă respecți aceste 2 indicații de mai sus, atunci cu siguranța îți vei îmbunătăți rata de conversie a întâlnirilor tale de vânzare.
Desigur, pot vorbi mai detaliat pe acest subiect.
Tocmai de aceea cred că o idee mai bună ar fi să participi la trainingul din 13 decembrie, acolo unde îți explic de la A la Z cum să tratezi o întâlnire de vânzare ca autor online sau expert.
Sunt anumite particularități ce merită să le afli dacă îți dorești să vinzi produse high ticket, cu minim 1000 EURO/client.
Așa cum am spus, pentru a participa la training tot ce ai de făcut este să te înscrii în grup.
Ne vedem acolo!